Kattava hallintaratkaisu vähittäiskaupalle

1

Tee työ

Keskity siihen mitä osaat parhaiten

2

Lähetä lasku

Luo lasku muutamassa minuutissa

3

Kirjaa kulut

Kirjaa kilometrit ja muut kulut

4

Saa maksu

Rahat tilillesi 24h sisällä

Vähittäiskauppaan räätälöity taloushallinta

InvoicePay tarjoaa kattavan ratkaisun vähittäiskaupan tarpeisiin. Hallitse useita toimittajia, seuraa kausiluonteista varastoa ja pyöritä monipaikkaista liiketoimintaa tehokkaasti yhdellä alustalla.

Miksi jälleenmyyjät valitsevat InvoicePayn?

Alustamme on suunniteltu käsittelemään nykyaikaisten vähittäiskauppojen monimutkaisia tarpeita. Hallitse kausituotteita, toimittajasuhteita tai ketjumyymälän toimintaa helposti. Täydellinen ratkaisu putiikeille, ketjuliikkeille ja erikoismyymälöille.

Vähittäiskaupan ja toimittajien hallinta

Tehosta vähittäiskaupan toimintaa kattavalla laskutusjärjestelmällämme. Hallitse tukkutilauksia, useita toimittajasuhteita ja kausiluonteisia varastohankintoja. Alustamme integroituu suosittuihin kassajärjestelmiin ja tukee sekä B2B- että B2C-kauppaa.

Varasto- ja käyttökustannukset

Hallitse vähittäiskaupan kuluja erikoistuneella seurantajärjestelmällämme. Seuraa varastokustannuksia, alennuksia, myymälän käyttökustannuksia ja analysoi katteita tuoteryhmittäin. Alustamme auttaa optimoimaan varastotasot ja vähentämään turhia kuluja.

Henkilöstöhallinta vähittäiskaupassa

Palkanlaskentajärjestelmämme on suunniteltu vähittäiskaupan henkilöstömallien mukaan. Hallitse komissiojärjestelmät, myyntibonukset ja vuorolisät automaattisesti. Täydellinen ratkaisu täysi-, osa-aikaisille ja kausityöntekijöille eri toimipisteissä. Sisältää suorituskyvyn seuranta- ja bonuslaskentaominaisuudet.